kisah hidup

Wednesday 4 January 2012

Cerita blog

Asslamualaikum...first time menulis dalam blog....terasa kebebasan menulisnya...Terasa mcm jd sorang writer newspaper plak..huhu.Dah lame aku berfikir untuk membuat blog sendiri..Tapi rase tidak yakin pada diri sendiri sgt kuat dalam diri .Takut dan mcm2 la aku fikir buruk baiknya..Tapi aku tidak boleh nafikan kelebihan blog dimana kita boleh berkongsi pada semua org tentang ape saje cerita samada yang lawak mahupun yang sedih yang berlaku dalm idup ini..Namun setelah beberapa minggu berfikir xsalah rasenya untuk kite memcuba sesuatu yang baru.Dan jauh disudut hati ini berharap blog ini juga dapat dijadikan' side job' untuk aku..Satu yang aku suka mengenai blog ialah tiada diskriminasi dalam menulis blog dimana orang kampung,suri rumah juga dapat menulis apa sahaja yang mereka inginkan.Hanya memerlukan line internet yang mencukupi sahaja.Kalau tidak alamatnya nk posting satu cerita pon ambil mase berjam2.Satu benda yang semua orang tahu..Rasenye cukup la setakat ini menulis..Jari jemari still belum panas lagi untuk menulis panjang lebar.Cerita blog ini hanyalah satu pengenalan dan juga untuk warm up jari2 ku ini..Huhu..Moga aku dan juga blogger2 lain akan maju dan terus maju dalam apa jua yang dilakukan.

No comments:

Post a Comment